Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Επιστροφη προϊοντων

Πολιτική επιστροφών

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται στην παρούσα πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Επιχείρησης στην Ελλάδα.

Ο χρήστης/πελάτης έχει την δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία μέσα στην ίδια μέρα που έκανε την παραγγελία.

Ο χρήστης/πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση πώλησης χωρίς την επίκληση κάποιου λόγου, δηλαδή αναιτιολόγητα, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος με κοινοποίηση του αιτήματός του προς την Επιχείρηση. Στην περίπτωση αυτή ο χρήστης/πελάτης αναλαμβάνει το κόστος επιστροφής των προϊόντων και τον κίνδυνο κατά την μεταφορά τους, για αυτό και θα πρέπει να βεβαιώνεται ότι είναι σωστά συσκευασμένα. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο χρήστης/πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει και η συσκευασία τους βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε και συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την στιγμή που αυτό κοινοποιείται στην Επιχείρηση.

Μετά την παραλαβή των επιστραφέντων προϊόντων η Επιχείρηση προβαίνει στον απαραίτητο έλεγχο και εφόσον αυτά δεν έχουν υποστεί ζημίες ή φθορές και συντρέχουν όλες οι προϋποθέσεις επιστροφής τους, η Επιχείρηση εντός 14 ημερών από την λήψη του αιτήματος υπαναχώρησης (υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι εντός της ως άνω προθεσμίας έχουν επιστραφεί τα προϊόντα) θα επιστρέψει στον χρήστη/πελάτη το ποσό της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων καθώς επίσης και τα έξοδα παράδοσης των προϊόντων στον τόπο που αυτός όρισε χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο χρήστης/πελάτης για την αρχική συναλλαγή (π.χ. πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό). Η Επιχείρηση δεν υποχρεούται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο χρήστης/πελάτης ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση.

Εάν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί ζημιές ή φθορές από υπαιτιότητα του χρήστη/πελάτη ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντος, η Επιχείρηση θα εκτιμήσει την αξία των ζημιών και το ύψος της μείωσης της αξίας και σε περίπτωση που η Επιχείρηση υποχρεωθεί να προβεί σε επιστροφή χρημάτων στον χρήστη/πελάτη, το αντίστοιχο ποσό της ζημίας θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό της επιστροφής.

Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί για προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του χρήστη/πελάτη ή είναι σαφώς εξατομικευμένα για τον συγκεκριμένο χρήστη/πελάτη.

Κατά τους παραπάνω όρους επιτρέπεται και η αλλαγή προϊόντων. Σε αυτήν την περίπτωση ο χρήστης/πελάτης κατά την κοινοποίηση του αιτήματος αλλαγής θα πρέπει να υποδείξει το νέο προϊόν που επιθυμεί, το οποίο θα πρέπει να είναι ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας από το αρχικό. Δεν γίνεται δεκτό το αίτημα αλλαγής όταν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί ζημιές ή φθορές από υπαιτιότητα του χρήστη/πελάτη ή έχει συναρμολογηθεί ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος ή όταν το αρχικό προϊόν κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές του χρήστη/πελάτη ή είναι σαφώς εξατομικευμένο για τον συγκεκριμένο χρήστη/πελάτη. Σε περίπτωση που η αξία του υποδεικνυόμενου νέου προϊόντος υπερβαίνει την αξία του αρχικού προϊόντος, τότε το νέο προϊόν θα παραδίδεται στον χρήστη/πελάτη μόνο εφόσον έχει εξοφληθεί η διαφορά με έναν από τους τρόπους που αναφέρονται στο παρόν.

 

Εγγύηση και ελαττωματικά προϊόντα

Η παρούσα εγγύηση αφορά όλα τα προϊόντα της Επιχείρησης και η διάρκειά της είναι ένα (1) έτος, το οποίο υπολογίζεται από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Η εγγύηση ισχύει για φυσιολογική χρήση των προϊόντων και αφορά την φθορά και την θραύση αυτών. Συγκεκριμένα, η Επιχείρηση εγγυάται ότι τα προϊόντα δεν θα σπάσουν, δεν θα θρυμματιστούν, δεν θα αλλάξουν χρώμα, ούτε θα δημιουργηθεί κάποια κυρτότητα σε αυτά. Εάν μετά τον απαραίτητο έλεγχο η Επιχείρηση διαπιστώσει κάτι από τα παραπάνω, δεσμεύεται να αναγνωρίσει το προϊόν ως ελαττωματικό.

Πιο συγκεκριμένα, σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος του προϊόντος, για το οποίο δεν αποκλείεται η ευθύνη της Επιχείρησης βάσει του παρόντος (όπως συμβαίνει π.χ. όταν το ελάττωμα του προϊόντος οφείλεται σε μη φυσιολογική χρήση ή πράξη του χρήστη/πελάτη ή τρίτου), ή σε περίπτωση που λείπει κάποιο μέρος του προϊόντος (π.χ. όταν αυτό είναι συναρμολογούμενο ή απαρτίζεται από περισσότερα κομμάτια), ο χρήστης/πελάτης οφείλει να γνωστοποιήσει στην Επιχείρηση το πρόβλημα εντός προθεσμίας πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την διαπίστωσή του, ώστε να δρομολογηθεί η διαδικασία επιδιόρθωσης ή αντικατάστασης ή η αποστολή του μέρους του προϊόντος ή η επιστροφή χρημάτων.

Για την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ο χρήστης/πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει το προϊόν μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και τυχόν άλλα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν, καθώς και την πλήρη συσκευασία του. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής των προϊόντων βαρύνουν την Επιχείρηση. Η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να επιλέξει η ίδια την μεταφορική εταιρία για την επιστροφή του προϊόντος. Μετά την επιστροφή του προϊόντος η Επιχείρηση προβαίνει σε έλεγχο για την ύπαρξη του αναφερόμενου ελαττώματος και στην συνέχεια ενημερώνει για τα αποτελέσματα του ελέγχου τον χρήστη/πελάτη.

Αν διαπιστωθεί ύπαρξη ελαττώματος το οποίο καλύπτεται από την εγγύηση και άρα για το οποίο φέρει ευθύνη η Επιχείρηση και δεν απαλλάσσεται από αυτήν βάσει των διατάξεων του παρόντος, τότε θα πραγματοποιείται επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος και αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε η Επιχείρηση θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με νέο ίδιο προϊόν και αν ούτε αυτό είναι εφικτό λόγω μη διαθεσιμότητας του συγκεκριμένου προϊόντος, τότε θα προτείνεται στον χρήστη/πελάτη η αντικατάσταση με κάποιο άλλο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής. Στην τελευταία περίπτωση εάν ο χρήστης/πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση με κάποιο άλλο προϊόν, τότε θα επιστρέφεται το καταβληθέν ποσό της αξίας του προϊόντος.

Μετά την επιδιόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η προθεσμία του ενός έτους της εγγύησης δεν εκκινεί από την αρχή ούτε ανανεώνεται ούτε αναστέλλεται για το χρονικό διάστημα που χρειάστηκε για την επιδιόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος.